Saturday, June 4

about yesterday :)


 semalam. woke up early. then my brother ask me to accompanied him. then i said 'yes'. as soon as sampai kl, boleh pulak laa abang aku yang "HANDSOME" lagi  "BIJAK" tu, sesat tak tahu jalan. ya Allah, sumpah i was like FUUUUUUU ! -_-" takpa boleh sabar lagi. boleh tahan 10 kali aku dengan dia dok tawaf kat pavi tu. heh. last2 amik kau, dua dua fed up terus nekad naik LRT kat kl sentral. fuhhhhh satu stesen je pung! sampai jugak laa kat tempat kerja dia tu. kan selesaii jugakk .... duhhhhhh ~ 





and and ohmegoshh !!! guess what? i met my old kakak angkat at The Curve. :O she is Annissa Laylaa :) awww sumpahh lama gila tak jumpa okayy. though rumah dekat. heh -.-" well she got new boyfie, we called him 'Ayip'. haha he is a very very very annoying okay! hell yeahh also a jokers, suka gelakk kuat kuat (sampai semua orang dekat IKEA tu tergamam). haha easy story, he is a very HAPPY GO LUCKY person la. untung la kakak aku yang sorang ni. hahah may your relationship last okay honey. I LOVE YOU :') till we meet again. ciaoo ~



xoxo, sabby AJ :)