Wednesday, August 31

Cik Adik Manis, SL.


See that?!! Jyeahhh i met this pretty girl last sunday at KB Mall. haha :D couldn't believe my eyes either. i just realized when i saw her fb post that she was at Kelantan. then i started to text her and had planned to meet. *kalau ada jodoh. hehe ;) then tanya mama lagi whether she's going to KB or not and she said NO. i was like alaaaa takda rezeki la ni. haishh. pagi esok tu aku pun buat malas laa nak bangun pagi. tidur tidur ayam la tapi. haha gila ^_^ few minutes later, i heard my aunty says, "siapa nak ikut che cik pergi KB?"........ you know what did i do after that? dengan mamai mamainya raising my hand up and said, "NAK!!!" haha kesengalan aku oh pagi tu. :D sebab nak jumpa si awek manis atas ni lah. hehe. well, bila dah jumpa, mcam mcam cerita la terbongkar. sumpah rasa mcam nak duduk lama lama dengan dia tapi masa tak mengizinkan. my aunty pun dah sampai nak amik bawa balik. huhu so kami ber-bye bye then hug hug :') awww sedihnyaa. hmp takpa, lain kali kalau ada rezeki lagi kita jumpa okay cik syaza liyana. wish you all the best for SPM '11. you boleh punya lah! focus ja okay. and kurangkan juga fikir 'si dia'. haha jkes. take care! till we meet again <3