Sunday, February 12

Ha-ha day,

Hai assalamualaikum readers..

Fuuuu, yeap, I know rightt, dah lama tak update. Agak kemalasan lah lately. So sorry ok. Hmp so di sini nak update something yang dah di-update pun oleh cik Athirah Ramlan. Hoho nak tengok yang lagi kewl boleh tengok kat blog dia la. haha. Oleh yang demikian, saya hanya mampu nak tunjuk gambar ja kayyyy. Hihi :)

























Okay firstly, athirah and me sampai dulu that day. Then baru ayien datang. lol lambat -,- Hahah. Okay, lepas tu serang wayang, watching Chronicles ---> karaoke ---> bowling ---> till the finish line, MAKAN laaa. Durhh. Haha buat buat faham sudah la ehh. Anyway, thanks you guys. Really had fun that day lohh. Hmp hopefully next time Anis Ghazali can go and hang out with us kayy! And as for ayien, Happy Birthday and sorry for everything. Semoga kau dan dia bahagia. Aminnn. Hihi. Mwahhh kbye :*

p/s: Heyy mr. I love you. lol