Hoyeahh thats me! Oh anyway, assalamualaikum readers. Huhu am not gonna write much. It's just that today, nothing much happened. Erm, still, dengan rutin harian yang biasa. Bangun subuh, tidur balik, 9++ am bangun balik, basuh baju, sidai baju, makan, tenguk tv, tunggu syafiqah balik dari sekolah, bagi makan, then tunggu dia pergi sekolah sesi petang pula, baring baring, text my hubs kalau dia free, tenguk MTV hitz, singing lalalalala, mama balik, abah balik, angah balik, along balik. Kayyyyy dan untuk hari seterusnya, sama sahaja la. Tapi esok ada kelainan SIKIT je la. Ada driving class with my boiprenggg, Ah Seng. Hewhew. Tak sabar dah nak dapat lesen aeyy --" Hmp that's all for today. G'nightt ya'll. Have a nice dreams! Bubyee...
p/s: Hmp kita kena start tidur awal ok. Ily mr. Bye.
