Tuesday, February 14

Ze newlywed's,

Hai assalamualaikum..

Hihi bertemu kembali lerrr! Hahahah :D Alahai ni nak bercerita sikit alkisah seorang sepupu saya. Hewhew! Maigadddd tak nak buat suspen la sebab.................................................. sebab...... sebab.. Saya malas --" Hmp macam tak kenal pulak, SABRINA kannnn. Haissyyoooo. Alaa takda apa pun. Sebenarnya cousin saya, Siti Nor Hidayah Bt. Johari sudah pun berkahwin untuk kali yang kedua. Eh eh bukan, maksud saya persandingan untuk kali yang kedua iaitu di sebelah keluarga suaminya pula di Baling, Kedah pada 11 hb Februari 2012 hari tu. Hihi jangan salah faham yeaa ;) Jadi kami pun bawak la rombongan daripada Kuala Lumpur. Hewhew best gilaaaa seyhh. Sebab rasanya macam dah lama tak gathering dengan cousin ramai ramai macam ni. Dalam setahun tu boleh kira dengan jari jela berapa kali berjumpa. Heh --" Nak tahu apa yang terjadi takkk masa nak berarak pergi rumah pengantin? Haaaaaaa nantikan dan saksikanlahh ehh. haha.





 Haaaa nilah apa yang terjadinyaaa! Ada ke patut saya yang dipilihhh jadi tukang payung si pengantin. Hahahahaha :)))) Tengah bengong bengong betulkan tudung bagai then suddenly aunty aunty saya semua panggil "sabrina lah, sabrina lah!" And i was likeee huh? --" Oh alrighttt. Mencuba kan, apa salahnyaa. Mwehehe ohsem gila weyyyy jalan sebelah pengantin! ;D Tiba tiba femes kat situ. Cehhhh *perasan jap. 


 Erk =,= Rasanya along lagi lah menggedik jadi flower girl kat depan sekali. Eh bukan, apa tu haaa, eh entah la. hahaha lantakkan aja. 






Okay bai bai kak long! Jangan menangiss yeaaa. Kami dah nak bertolak ke Penang. Hewhew! ;D Anyway, tahniah la untuk kalian berdua. Pergi honeymoon and dapat baby cepat cepat kayyy! Hahah *jokes. Kbye.


p/s: Alahai siapa cakap saya tak rindu dia? Tipu ah. Hihi.