Monday, January 23

On chinese new year,

What did we do................................? Haha.

11.00 am until 2.30 pm:

Well first of all, assalamualaikum. Agak agak apa yang kitorang buat hari ni yea. Oh yeah, my family and i went to One Utama lah. Since my mom tak habis habis dengan nak main bowling dia tu. Hahaha apa lagi, compete habis lah kan. Hmp first game my dad. Cehh poyo ja. Padahal tak sampai seratus point pun. lol :D Talking about angah? Hah dia tu nampak smart dah segak. Tapi lombikkkkkk! haha kalah dengan gua okay. Haktuihh. Along pula? Err entah dia tu. Ikut mood pulak kalau nak strike ke tak. Ada one time tu dia loser gila sampai bola asyik masuk longkang. Hah apa daaaa -,-" Adik gua, Syafiqah? Mwahahahaha! *evilaugh* Alaa dia main comel ja. Biasa lah budak kecik kan. Yaikksss! Takpa takpa. Me myself tak payah cerita la. Dan dan ja dapat naib johan in the end. Cehhhh bangga ni bangga ni. HAHA believe it yawww! ;) So, overall kitorang main 2 game. which mama tak puas hati kalah dengan abah during the first game. lol whatever. Kalah jugak last2. But she was great la. Seriously, she seemed so strong holding the balls. Although she's not. Hmp i hope you're happy today mama :') Tysm. We love you so much, eternally. Auww.

3.00 pm until 4.15 pm

Yeah, lepas penat main for sure lah lapar gila kan. So, we've decided to have our lunch at Taman Melawati. Got a nasi ayam stall. And it was yummeyhh! :p Hehe. Maigaddd, like ramai gila orang masa tu and kitorang was like berdiri for a while jugak la nak tunggu orang habis makan. lol #thingsIhatetodo =,=' Heh sorry. But terpaksa lah kan. Nak buat macam mana. Perut lapar pulak. Memang rasa nak makan orang pun ada jugak. But that's so insane lah doe. I will not eat my own species. Hahaha! 

5.00 pm until 6.00 pm

Hoho sampai rumah, at last. Solat and everything. Then turun online jap. Blablablabla. Hujan lebat gila and kepala tak boleh fikir apa dah except for TIDUR! lol Sumpah cuaca mendung, sekali dengan mata gua mendung. Hahaha XD Finished tweeting and off i went to bed. Wehoooooo! 

7.30 pm until 10.15 pm

Okay penat menaip sebenarnya. Tapi buat buat rajin. Grrr. Dah siap mandi, solat and lalala. Abah ajak pergi giant to buy some stuffs la. Then had our dinner dekat Pappa Rich. lol that was my first time eating it and yeap i can say that it was just fine and OKAY laaaa. Entah. haha gua belasah ja makan. ;) Then vroooshhhhh! Balik rumah....

11.00 pm until 2.30 pm

Apa lagi, tengok tv. Textingggg, help Syafiqah with her KH project. lol gua yang buat. Then, my sayang ajak skype. Me on je la. Hehe. What happened next? Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mana boleh bagitahu. Kbye. 

#Well thats it! Our celebration for Chinese New Year! Hahaha you guys buat apa pulakk? :)



p/s: My feelings for today? Urm, happy that he's home & can't wait to meet him tomorrow. Yay! I love you. Kbye.